Swords and Souls: Zakończenie serii

Swords and Souls: Zakończenie serii

Swords and Souls: Zakończenie serii gameplayowej i na stronie.

Początkowo prowadziłem serię z gry Swords and Souls: A Soul Adventure na moim kanale na Youtube. Część odcinków była bez komentarza głosowego, a część takowy zawierała. Postać była grindowana przez około 2 lata. Głównie w sposób częściowo bezczynny przez mechanikę jednego z wirtualnych treningów, który pozwalał na generowanie koniczyn bez potrzeby aktywnej gry.

Całą serię z gry Swords and Souls można zobaczyć tutaj: Swords and Souls: Seria Gameplayowa .

W pewnym momencie doszło do swoistej granicy gry z uwagi na osiągnięcie maksymalnej wartości zmiennej odpowiadającej za przechowywanie wartości punktów zdrowia. Później w bardzo podobny sposób, błąd ten dotyczył obrażeń. W przypadku ograniczeń ze zmienną związaną z obrażeniami, po osiągnięciu wartości przekraczającej 2 147 483 647 obrażeń moja postać zaczęła dodawać / leczyć punkty życia wrogów, zamiast zadawać im obrażenia. Z tego powodu dalsza gra była już zbyt ciężka, aby ją realizować w klasyczny sposób. Wprowadziłem pod-serię z szacowaniem progresu na podstawie kilku parametrów. Szczegóły można znaleźć m.in. w tym materiale: Zmiana z gameplaya na szacowanie - dokładne omówienie . Było to kontynuowanie serii poza grą, ale jednak wciąż opierając się o ten tytuł w pewien pośredni sposób.

Po kilku miesiącach doszedłem do wniosku, że precyzja szacowania, a tego jaki by był faktyczny progres w danym momencie gry prawdopodobnie z każdym kolejnym podsumowaniem coraz bardziej się różni.

Był to jeden z powodów, dla którego uprościłem pomiary, ale tracąc jednocześnie jeszcze bardziej precyzje wyliczeń, gdyż uznałem, że i tak każde kolejne wyliczenia w przyszłości będą coraz bardziej nieprecyzyjne, więc po co tracić na to więcej czasu wcześniejszą metodą, skoro można coś jeszcze bardziej uprościć, a realny wynik i tak będzie już nie do osiągnięcia.

Krótko po tym całkowicie znudziło mi się kontynuowanie tego projektu. I jest to drugi powód. Powód ostateczny, dla którego zawieszam dalsze szacowanie progresu z gry Swords and Souls: A Soul Adventure. Ponadto wszystkie wcześniejsze zasoby związane z tym projektem zostają przeniesione z sekcji “Inne projekty” do sekcji “Archiwum”.

Szacowanie progresu Swords and Souls: Przeniesione do Archiwum .

Artykuł ten jest krótką informacją, a zarazem podsumowaniem całego projektu, zatem jeśli pewne kwestie podane w tym wpisie są niezrozumiałe to proszę w celu ewentualnego ich zrozumienia wpierw zapoznać się z wszelkimi filmami na ten temat, które opublikowałem w serwisie internetowym Youtube. Można je znaleźć w playliście z serią z tej gry, która została podlinkowana na początku artykułu.

Autor artykułu: Ynfi (Danys)

Opublikowano: 23.04.2021.